Zakelijk

Wat mag u van ons verwachten?

Specifiek voor (startende) zzp’ers hebben wij jarenlange kennis en ervaring in huis op het gebied van administratieve verwerking, vermogensopbouw, oudedagsvoorziening, arbeidsongeschiktheids risico’s, hypotheekaanvragen of wijzigingen, vof-omzetting en familie aangelegenheden zoals testamenten en samenlevingscontracten.

Administratie:

  • middels een online gedeeld administratiepakket, verzorgen wij maandelijks 95% van alle updates van uw mutaties
  • afspraken maken via een online agenda systeem.
  • u heeft ten allen tijde direct inzicht in uw eigen cijfers. Grafisch en cijfermatig. ( Zie voorbeelden en onder aan deze pagina)
  •       
  • digitale verwerking van uw btw-afdracht per kwartaal.
  • geïntegreerde debiteurenadministratie en -facturatie, zodat u met 1 druk op de knop weet wat uw openstaande vorderingen zijn.
  • mogelijkheden om GRATIS uw incasso uit handen te geven.
  • Wij kunnen op uw gemailde facturen een “ideal-link” toevoegen zodat uw betalingen sneller binnen komen.
  • direct inzage in uw liquiditeitspositie.
  • telefoon-app om direct inzage te hebben in uw openstaande posten en liquiditeiten.
  • telefoon-app om direct al uw losse bonnetjes en/of facturen te uploaden met 1 druk op de knop.
  • elk kwartaal bespreken wij met u de voortgang van uw bedrijf, uw bedrijfsgegevens en de btw-aangifte, zodat u uw bedrijfsvoering adequaat kunt afstemmen op eventuele bijzonderheden.
  • opmaken van uw balans en V&W-rekening binnen 1 maand na afloop van het boekjaar. U kunt direct uw bedrijfsbeleid bijsturen indien nodig.
  • Uiterlijk 30 april dienen wij uw aangifte IB in bij de fiscus, waarbij wij tevens van u en uw partner (of medevennoot) alle persoonlijke financiële bestanddelen meenemen. U weet direct uw IB-afdracht of -ontvangst en uw te ontvangen IB-teruggave wordt binnen de fiscaal gestelde termijn bijgeschreven op uw rekening.
  • gratis ondersteuning voor startende zzp’ers totdat u zelfstandig uw financiële verwerking beheerst om van daaruit uw bedrijf te kunnen managen.

Bedrijfsadvies en begeleiding.

  • minimaal 5 keer per jaar bent u welkom op ons kantoor of middels een zoo verbinding  alle voor u relevante vraagstukken te bespreken. Bij elke btw-kwartaal-aangifte en de jaarlijkse IB-aangifte.
  • Samen met u sparren en adviseren wij over de meest uiteenlopende zaken, van dagelijks terugkerende irritaties in uw bedrijfsvoering tot en met gecompliceerde vraagstukken over bijvoorbeeld bedrijfsuibreiding, verzekeringen of fiancieringsmogelijkheden.
  • Wij adviseren ” actief “. Niet alleen als u vragen heeft maar ook als wij denken dat u voordeel kunt behalen bij een beleidswijziging.
  • Ondersteuning bij huur/verhuur contracten. Opmaken van diverse huurcontracten. ( met abonnements-korting)
  • Binnen het abonnement maken wij uitgebreid tijd voor startende zzp’ers en onlangs begonnen ondernemers om al uw persoonlijke- en bedrijfsvragen te bespreken en daar waar nodig ondersteuning te bieden; kosteloos en niet tijdgebonden.